Uczniowie będą pracować indywidualnie. Wynik swojej pracy uczeń przedstawia na forum klasy w formie prezentacji multimedialnej. Każdy uczeń otrzymuje do opracowania jedno zagadnienie. Na przygotowanie prezentacji uczeń ma trzy tygodnie.
Uczeń 1 - Środowisko życia i budowa
parzydełkowców.
Zadaniem ucznia jest przedstawienie w prezentacji multimedialnej
następujących odpowiedzi na pytania:
1. Co to są
parzydełkowce?
2. Co zawiera komórka
parzydełkowa?
3. Gdzie żyją
parzydełkowce?
4. Jak są zbudowane
parzydełkowce?
5. Jakie są dwie postacie
parzydełkowców?
Uczeń 2 - Przedstawiciele
parzydełkowców
Zadaniem ucznia jest przedstawienie w prezentacji multimedialnej
następujących odpowiedzi na pytania:
1. Jak zbudowana jest
chełbia modra i gdzie występuję?
2. Co to są kolonie?
3. Jak odżywiają się
parzydełkowce?
4. Gdzie występuje
stułbia płowa i jak jest zbudowana?
5. Jak wygląda koral
szlachetny?
6. Jak wygląda ukwiał?
7. Co to są rafy
koralowe?
Uczeń 3 - Znaczenie parzydełkowców w
przyrodzie i dla człowieka oraz ciekawostki o parzydełkowcach.
Zadaniem ucznia jest przedstawienie w prezentacji multimedialnej
następujących odpowiedzi na pytania:
1. Jakie jest znaczenie
parzydełkowców w przyrodzie?
2. Jakie jest znaczenie
parzydełkowców dla człowieka?
3. Jaka jest największa
meduza na świecie, jak wygląda i gdzie występuje?
4. Jaka jest najmniejsza
meduza na świecie, jak wygląda i gdzie występuje?
5. Jaka meduza jest
najbardziej jadowita na świecie?